Ochrana proti spamu. Kolik je dvakrát čtyři?
[142] Cau :P Uz dlouho ne ... Uz jsem tam kde jsem chtel byt dlouho :P a to v [KGR] ...
chtel bych cossacks 1
s 1000 4000 5000 ti klidne poradim, hod sem na sebe nakej kontakt a dame nakou tutorial hru
Hraju cossacks s kamosema a oni me porad porazej. nechcete mi nekdo poradne poradit a zaucit me do hry? sem celkem zacatecnik... jeden hraje větsinou za rusko - dela haldy pikenyru ze 17. stol. Ten to dost umí, většinou nás poráží. A potom je tam este jeden-vetsinou hrajem spolu, ale ten nema žadnej special taktiku, ale casto hraje za dány hrajeme normal, no ATW, raids, tak
Dobra rada:sezen si 1.35(hm 1.15ew je nanic,tam si toho moc neuzijes na rozdil od 1.35)
Ahoj napsali by sjte mi někdo pls ne e-mail ArchimondS@seznam.cz různé srategie k cossacks ew????byl bych vám moc vděčný
velká pusa, holé neštěstí, to ti prvaím já. Nesuď člověka jak hraje, já zase určitě vím, že bych tě porazil ve zkutečnosti
Mrky potis tady sprostosti,hoci no rules nehraju ale podle toho co tady rikas jsem si jist ze by jsem te porazil i s tvema kopcama i delama a kdyz chces tak i s tankama.A jinak nazdar koku,jeste porad jsi v aow ?
Ano, máte pravdu admine, terén hraje velkou roli v bitvách, takovými známími příklady je třeba cossacks 2, rome total war a celá tato série a potom např: imperial glory atd...Každý ským jsem se bavil o rozestavění armády, uvažoval tak, že armádu skryl za kopec, což je moje oblíbené(hodně to praktikoval vévoda z Wellingtonu) a každý přihlíží na teréní podmínky. Jsou ovšem tací, kteří nerozumí armádním taktikám a proto bojují tak, jak umí hrát hry.
Patřilo to vždy k boji, srabácky nevím proč. CII:NW má vymakanější fyzický model, vliv únavy, terrénu apod. na výkon a výsledek boje. Ale i v Cossacks to má vliv - kanńony dostřelý dál, je to komplikace kterou musíš řešit například jízdou apod. Prostě podle mě to do hry tohoto žánru patří a když to v jiných nemají, je to hrubá chyba (v čemž se mě právě Cossacks vždy líbily, jelikož to měly )
[138] Ja vim v Cossacks 2 Napoleonic Wars to ani nejde bez kopcu a del ale v starem cossacks je to lepsi tak jak jsem psal lode a dela me nebavi prijde mi to srabacky...
Ano, admin má naprostou pravdu, je něco jiného, když se ve skutečnosti střetnou dvě vojska a když se střetne člověk s AI nebo jiným člověkem v nějaké pc hře. Dobře, ty umíš nejspíš dobře hrát cossacksi, ale vlastně co víš o tehdejším vedení válek a boje, palisády nedělám, ale není chyba, když člověk postaví svoji armádu na nějaký kopec, využije přírodních podmínek k obraně a manévrování. Zkus najít bitvu v historii, které se obešla bez kopců...žádná nebyla, až na malé vyjímky, kde se nedalo počítat s terénem.
Otázka je co je u tebe fair. To že všichni maj to samé a jen někdo něco naklikal rychleji? strategie je od toho strategie, že se u toho uvažuje strategicky. což většinou člověk na internet hře nenajde.
[135] Ty jsi noob KOPEC je pro nooby a podvodniky Dobry hrac se ukaze ve fair boji... a to bez DEL, KOPCU, HRAZE ci PALISADY, LODI, ... Stejny teren stejne vojsko. A pa se ukaze kdo je lepsi...
Tak v tom případě nejsi stratég, každý dobrý velitel ví, že kopce je přirozená obrana, jestli ti jde jen o to dakázat, že umíš vylepšovat, tak si hraj takové jednoduché mapy.
Autoři webu neručí za obsah diskuse a to jak text, tak odkazy. Přispívat do diskuse může každý návštěvník webu a příspěvky nejsou kontrolovány.