Ochrana proti spamu. Kolik je dvakrát čtyři?
Kdyz uz hrajete proti very hard tak mu dejte Bavorsko za to je nejsilnejsi protoze z 18 th kasarny dela granatniky a ty maji 106 pusek jen u tohohle dela tyto silny granatniky. Ale proc je nedela u Pruska a Danska AI uplne stupid.
Davam ti za pravdu Napoleon ja ich vetsinou stavam vo vodnych misiach a ked ich postavy nepritel nicim ich mortarmi
Obrane veze jsou zajimave, ale potreba mit maximalne vylepsene a mit u nich tak 10 pracovniku na jejich opravu. Very hard a lidsky souperi ti je bombarduji z velke dalky mortary
David ale ja hram na very hard a tam rozhoduje rychlost a tie veze ti na tejto obtiaznosti za chvilu znicia na ich ochranu by si poreboval aspon 100 lahku jazdu
Jo je to pravda, chce to strategii. Před časem jsem hrál random a když jsem si rozestaval věže na kopcích a postavil k nim dragouni mněl jsem vyhráno. než nepřítel došel k mému městu mněl 90% armády v prdeli. A co se týče mé taktiky. Začínám hned vyrábět těžkou jízdu..to nemá AI šanci. Je to debil. Neumí zaůtočit v takovém počtu aby mně opravdu ohrozil. Snád jenom ve very hard. Tam je to o rychlosti a to se mi moc nelíbí. mám ale verzi 1.15
Ja idem rovno na vec utocim s co najvetsimi vojskami. Ale v cossacks sa to da ovlivnit pretoze ked mas vylepsenich granatnikov si silnejsi ale naozaj to bolo inak vojak padol na jednu ranu a nie na 4 rany.
V historii platilo, ze velitel vybral misto bitvy, stanovil taktiku, ale to jak bojovali jednotlivi vojaci ovlivnit nemohl. On mohl mit po ruce zalohy a ty poslat na ohrozeny kus fronty. Toto vse mohu uplatnit v Cossacks v 18. stoleti. Diky tomu ze vidim celou mapu a pohyby nepratelskych vojsk. Mohu pripravit dopredu strategii. Nezapominej ze na mape jsou ruzne prekazky (jako skaly, kopce atd.). Ja taktiku v bojich vyuzivam casto, zda se mi efektivni. Mozna ze mas tolik jednotek, ze ji nevyuzijes (diky zdrojum milions).
Ja si myslim opak v tych casoch velitelia dobre vedeli co robia napriklad Napoleon pri Slavkove pockal si kym bol nepriatel isty v tedy nepritel opustil navrsie a zautocil kedze opustil navrsie bol tu risk ze ak prehraju Rakusania a Rusi Napoleon ziska navrsie lenze ked si bol nepriatel sebaisty v tedy Napoleon zautocil cize v podstate vylakal nepritela z kopca a na rovine ho porazil a podla mna JE WRCRAFT 3 blbost mislym ze taktiku v cossacks BTW moc neuplatnis ale v Cossacks 2 je to uz lepsie.
V 17. stoleti bojuji se 400 pikemanu ze 17. stoleti, 100 jezdci a 200 podpurnymi jednotkami z DC. V 18. stoleti uz bojuji s 1200 pikemany z 18. stoleti a s 1200 jezdci. Nemyslim si ze to jsou male armady. Pokud ti jde o rychlost, tak to by se ti mel libit Warcraft III. ten je jen o rychlosti. Cossacks se mi libi protoze je to skutecna strategie (rychlost klikani neni zas tak rozhodujici). Muzes ovlivnit kdo na koho zautoci a kde. Boje jednotlivych vojaku uz ovlivnit nemuzes a je to dobre. Predstava ze bych musel ovladat vsech 1000 vojaku zvlast by se mi nelibila. Cossacks jsou v tomhle podobny historii. Kdyz doslo v 17. ci 18. stoleti k bitve, take velitele nedokazali ovlivnit tolik boj svych vojsk (pomineme-li vychozi rozestaveni, taktiku vedeni bitvy atd.)
Mna moc nebavi hra na 5000 pretoze si dam proti sebe 5 alebo 6 je to ovela zaujmavejsie a ja mam rad tu hru kde ide o rychlost Admin povedz mi aka taktika sa da uz len v cossacks uplatnit akurat tak to ze si das ako stit pikenerov atd. Ale urcite rozhoduje rychlost pretoze v cossacks sa neda velit armade asi takto Kozaci zautocte na lave kridla nepritela. To je uplna sprostost. Napoleon mna take boje s 50 pikenermi velmi nelakaju a HB tak isto pretoze vzdy rozhoduje rychlost a na obtiaznosti Very hard je rychlost potrebna.
Souhlasím s tebou Napoleone. Kdysi jsem zkoušel MP a byli tací,co hráli milions,ale to byl způsob 10min pt a pak obrovské army proti sobě. Žádná taktika, jen rychlost. Já osobně mám rád přecejenom trochu PT(bez PT jsem asi ani nezkoušel) a hlavně dobrou strategii, že mě PC neporazí. Málokdy se mi povedlo jít do útoku samotnému, většinou jsem se dostal do fáze, že zaútočil on, já ho odrazil a pak jsme šel do protiútoku. Ale mám pocit, že zase někdy Cossacks nastartuji. C2: NW je oničem. Tohle tam nejde vůbec hrát, což je hlavní nevýhoda hry a obrovská chyba.
Ja hraji se zdroji 5000 a bez peace time proti 1 very hardu ci 2 very hradum. Rozhodne to neni zadna susarna. S 50 pikanyry by pocitac udelal ze mne rezenku. Proti pocitaci je potreba na zacatku aspon dve 196 formace pikemanu. Hra s milions je o nicem, nebot z toho se nic nenaucis. Chtel bych videt silence, kteri by tyhle zdroje hrali s tebou v multiplayeru. S takhle vysokymi zdroji uz to jen cista rezba. Se strategii to nema nic spolecneho. Je to muj nazor a nikomu ho nevnucuji. Kazdy at si hraje co ho bavi.
Ale ked si das milions je to vetsia sranda ked das primerie hodinu tak nepriatel vybuduje obrovsku armadu. A na tisicoch je to upne suche. Mna viac bavia velke bitky a nie nejakych 50 pikenerov a 20 dragonov vies kam mozes ist s tisic
Dát si milions, veryhard s pt přes hodinu je největší suchárna jakou jsem snad viděl. Veryhard jsem za dob, kdy jsme hral v pohodě porazil s pt max. 30 minut a na tisíce.
Ano rozumies ked si das obtiaznost very hard tak je to sranda na 10 000 je to suche
Autoři webu neručí za obsah diskuse a to jak text, tak odkazy. Přispívat do diskuse může každý návštěvník webu a příspěvky nejsou kontrolovány.