RTS hra Cossacks

Skočit na obsah
Diskuse

Diskuse

Téma: 18. století

Vložení příspěvku

Ochrana proti spamu. Kolik je dvakrát čtyři?




Strana: 1 2
[24] KING OF KINGS | 24. 01. 2007 09:34:31 | Reagovat

Kdyz uz hrajete proti very hard tak mu dejte Bavorsko za to je nejsilnejsi protoze z 18 th kasarny dela granatniky a ty maji 106 pusek : - ) jen u tohohle dela tyto silny granatniky. Ale proc je nedela u Pruska a Danska AI uplne stupid.

[23] skvrko | 12. 10. 2005 19:22:50 | Reagovat

Davam ti za pravdu Napoleon ja ich vetsinou stavam vo vodnych misiach a ked ich postavy nepritel nicim ich mortarmi

[22] Napoleon | 12. 10. 2005 18:24:48 | Reagovat

Obrane veze jsou zajimave, ale potreba mit maximalne vylepsene a mit u nich tak 10 pracovniku na jejich opravu. Very hard a lidsky souperi ti je bombarduji z velke dalky mortary

[21] skvrko | 12. 10. 2005 18:01:22 | Reagovat

David ale ja hram na very hard a tam rozhoduje rychlost a tie veze ti na tejto obtiaznosti za chvilu znicia na ich ochranu by si poreboval aspon 100 lahku jazdu

[20] david | 12. 10. 2005 17:39:01 | Reagovat

Jo je to pravda, chce to strategii. Před časem jsem hrál random a když jsem si rozestaval věže na kopcích a postavil k nim dragouni mněl jsem vyhráno. než nepřítel došel k mému městu mněl 90% armády v prdeli. A co se týče mé taktiky. Začínám hned vyrábět těžkou jízdu..to nemá AI šanci. Je to debil. Neumí zaůtočit v takovém počtu aby mně opravdu ohrozil. Snád jenom ve very hard. Tam je to o rychlosti a to se mi moc nelíbí. mám ale verzi 1.15

[19] skvrko | 12. 10. 2005 16:02:41 | Reagovat

Ja idem rovno na vec utocim s co najvetsimi vojskami. Ale v cossacks sa to da ovlivnit pretoze ked mas vylepsenich granatnikov si silnejsi ale naozaj to bolo inak vojak padol na jednu ranu a nie na 4 rany.

[18] Napoleon | 12. 10. 2005 10:22:05 | Reagovat

V historii platilo, ze velitel vybral misto bitvy, stanovil taktiku, ale to jak bojovali jednotlivi vojaci ovlivnit nemohl. On mohl mit po ruce zalohy a ty poslat na ohrozeny kus fronty.
Toto vse mohu uplatnit v Cossacks v 18. stoleti. Diky tomu ze vidim celou mapu a pohyby nepratelskych vojsk. Mohu pripravit dopredu strategii. Nezapominej ze na mape jsou ruzne prekazky (jako skaly, kopce atd.). Ja taktiku v bojich vyuzivam casto, zda se mi efektivni. Mozna ze mas tolik jednotek, ze ji nevyuzijes (diky zdrojum milions).

[17] skvrko | 11. 10. 2005 19:28:48 | Reagovat

Ja si myslim opak v tych casoch velitelia dobre vedeli co robia napriklad Napoleon pri Slavkove pockal si kym bol nepriatel isty v tedy nepritel opustil navrsie a zautocil kedze opustil navrsie bol tu risk ze ak prehraju Rakusania a Rusi Napoleon ziska navrsie lenze ked si bol nepriatel sebaisty v tedy Napoleon zautocil cize v podstate vylakal nepritela z kopca a na rovine ho porazil a podla mna JE WRCRAFT 3 blbost mislym ze taktiku v cossacks BTW moc neuplatnis ale v Cossacks 2 je to uz lepsie.

[16] Napoleon | 11. 10. 2005 19:11:52 | Reagovat

V 17. stoleti bojuji se 400 pikemanu ze 17. stoleti, 100 jezdci a 200 podpurnymi jednotkami z DC. V 18. stoleti uz bojuji s 1200 pikemany z 18. stoleti a s 1200 jezdci. Nemyslim si ze to jsou male armady.
Pokud ti jde o rychlost, tak to by se ti mel libit Warcraft III. ten je jen o rychlosti. Cossacks se mi libi protoze je to skutecna strategie (rychlost klikani neni zas tak rozhodujici).
Muzes ovlivnit kdo na koho zautoci a kde. Boje jednotlivych vojaku uz ovlivnit nemuzes a je to dobre. Predstava ze bych musel ovladat vsech 1000 vojaku zvlast by se mi nelibila. Cossacks jsou v tomhle podobny historii. Kdyz doslo v 17. ci 18. stoleti k bitve, take velitele nedokazali ovlivnit tolik boj svych vojsk (pomineme-li vychozi rozestaveni, taktiku vedeni bitvy atd.)

[15] skvrko | 11. 10. 2005 17:44:55 | Reagovat

Mna moc nebavi hra na 5000 pretoze si dam proti sebe 5 alebo 6 je to ovela zaujmavejsie a ja mam rad tu hru kde ide o rychlost Admin povedz mi aka taktika sa da uz len v cossacks uplatnit akurat tak to ze si das ako stit pikenerov atd. Ale urcite rozhoduje rychlost pretoze v cossacks sa neda velit armade asi takto Kozaci zautocte na lave kridla nepritela. To je uplna sprostost. Napoleon mna take boje s 50 pikenermi velmi nelakaju a HB tak isto pretoze vzdy rozhoduje rychlost a na obtiaznosti Very hard je rychlost potrebna.

[14] admin | 11. 10. 2005 17:34:00 | Reagovat

Souhlasím s tebou Napoleone.
Kdysi jsem zkoušel MP a byli tací,co hráli milions,ale to byl způsob 10min pt a pak obrovské army proti sobě. Žádná taktika, jen rychlost.
Já osobně mám rád přecejenom trochu PT(bez PT jsem asi ani nezkoušel) a hlavně dobrou strategii, že mě PC neporazí. Málokdy se mi povedlo jít do útoku samotnému, většinou jsem se dostal do fáze, že zaútočil on, já ho odrazil a pak jsme šel do protiútoku. Ale mám pocit, že zase někdy Cossacks nastartuji. C2: NW je oničem. Tohle tam nejde vůbec hrát, což je hlavní nevýhoda hry a obrovská chyba.

[13] Napoleon | 11. 10. 2005 16:45:17 | Reagovat

Ja hraji se zdroji 5000 a bez peace time proti 1 very hardu ci 2 very hradum. Rozhodne to neni zadna susarna. S 50 pikanyry by pocitac udelal ze mne rezenku. Proti pocitaci je potreba na zacatku aspon dve 196 formace pikemanu.
Hra s milions je o nicem, nebot z toho se nic nenaucis. Chtel bych videt silence, kteri by tyhle zdroje hrali s tebou v multiplayeru. S takhle vysokymi zdroji uz to jen cista rezba. Se strategii to nema nic spolecneho. Je to muj nazor a nikomu ho nevnucuji. Kazdy at si hraje co ho bavi.

[12] skvrko | 11. 10. 2005 16:36:05 | Reagovat

Ale ked si das milions je to vetsia sranda ked das primerie hodinu tak nepriatel vybuduje obrovsku armadu. A na tisicoch je to upne suche. Mna viac bavia velke bitky a nie nejakych 50 pikenerov a 20 dragonov vies kam mozes ist s tisic

[11] admin | 11. 10. 2005 15:30:03 | Reagovat

Dát si milions, veryhard s pt přes hodinu je největší suchárna jakou jsem snad viděl. Veryhard jsem za dob, kdy jsme hral v pohodě porazil s pt max. 30 minut a na tisíce.

[10] skvrko | 09. 10. 2005 20:58:46 | Reagovat

Ano rozumies ked si das obtiaznost very hard tak je to sranda na 10 000 je to suche


Strana: 1 2

Autoři webu neručí za obsah diskuse a to jak text, tak odkazy. Přispívat do diskuse může každý návštěvník webu a příspěvky nejsou kontrolovány.

Reklama Armed Assault Fan Page ABCgames.cz - hry, cheaty, trainery, návody, preklady hier, cd obaly, wallpapery, screenshoty
Počítadlo TOPlist Od 07.07.05
Naše ikonka Fan stránky RTS hry Cossacks v ČR a SR
Valid XHTML 1.0 Strict! | CSS code & design by PVD | Veškerý obsah je tvůrců webu a tvůrců hry